73
|
Послуги у сфері реклами та послуги з дослідження кон”юнктури ринку
|
73.1
|
Послуги у сфері реклами
|
73.11
|
Послуги рекламних агентств
|
73.11.1
|
Послуги рекламних агентств
|
73.11.11
|
Повний комплекс обслуговування у сфері реклами
Ця підкатегорія включає:
– надання повного асортименту рекламних послуг, у т.ч. послуги з підготовки, створення і розміщення реклами, таких як:
- вибір інформаційних засобів для розміщення реклами
- оформлення рекламних оголошень, ілюстрацій, плакатів тощо
- написання сценаріїв рекламних роликів, розміщення в засобах масової інформації, підготовка рекламних зразків або фільмів (без їх виготовлення)
- організація рекламних кампаній прямого маркетингу або кампаній прямої поштової реклами
Ця підкатегорія не включає:
- виробництво і розміщення рекламних роликів для стимулювання збуту або рекламування, див. 59.11.12
- послуги щодо зв”язків із громадськістю, див. 70.21.10
- послуги з вивчення кон”юнктури ринку, див. 73.20.11
- послуги у сфері фотографії, пов”язані з рекламою, див. 74.20.22
|
73.11.12
|
Послуги з прямого маркетингу (директ-маркетингу) та прямої поштової реклами
Ця підкатегорія включає:
- розроблення й організацію рекламних кампаній прямим маркетингом, тобто, організацію прямого розсилання рекламних і маркетингових повідомлень споживачам, а не через засоби масової інформації.
Включені такі методи, як пряма поштова реклама і телемаркетинг.
Ця підкатегорія не включає:
- послуги з розсилання пошти, див. 82.29
|
73.11.13
|
Послуги з розроблення рекламного дизайну та концепції
Ця підкатегорія включає:
- розроблення основної ідеї для рекламного оголошення, написання слів для реклами
- складання планів друкованих рекламних оголошень, ілюстрацій, плакатів
- написання сценаріїв для рекламних фільмів
|
73.11.19
|
Послуги рекламні інші
Ця підкатегорія включає:
- послуги з реклами в повітрі
- послуги з доставки безкоштовних зразків та іншої рекламної продукції
- рекламні послуги з демонстрації та презентації на місці продажу
- послуги зі стимулювання збуту (якщо немає замовлень)
Ця підкатегорія не включає:
- послуги з публікації торговельних рекламних матеріалів, див. 58.19.15
- послуги модельних агентств, див. 78.10.12
- послуги реклами поштою, див. 82.19.12
- послуги телемаркетингу, див. 82.20.10
- послуги з організації зборів і виставок, див. 82.30.1
|
73.12
|
Послуги посередників з розміщення реклами в засобах масової інформації
|
73.12.1
|
Послуги посередників з продажу місця або часу для реклами
Ця категорія включає:
- послуги з продажу або лізингу місця або часу для реклами за винагороду або на договірній основі
- послуги агентств з купівлі в засобах інформації місця або часу за дорученням рекламодавців або рекламних агентств
Ця категорія не включає:
- послуги щодо зв”язків з громадськістю і комунікації, див. 72.21.10
|
73.12.11
|
Послуги посередників з продажу о місця для реклами у друкованих засобах масової інформації
Ця підкатегорія не включає:
- послуги з продажу місця для реклами в друкованих засобах інформації видавцями, див. розділ 58
|
73.12.12
|
Послуги посередників з продажу місця або часу для реклами на телебаченні та радіо
Ця підкатегорія не включає:
- продаж місця для реклами на телебаченні/радіомовними компаніями, див. 60.10.30, 60.20.40
|
73.12.13
|
Послуги посередників з продажу місця або часу для реклами в мережі Інтернет
|
73.12.14
|
Продаж реклами, пов’язаної з подіями
Ця підкатегорія включає:
- послуги з продажу прав на назву для спортивних змагань, стадіонів тощо
|
73.12.19
|
Послуги посередників з продажу місця чи часу для реклам, інші
Ця підкатегорія включає:
- послуги з продажу місця або часу для реклами на дошках оголошень, будинках, автомашинах тощо
- послуги з продажу місця або часу для реклами в електронних засобах інформації, крім інтерактивних
- послуги з продажу часу для реклами у відео- і кінофільмах (розміщення товару)
|
73.12.2
|
Послуги посередників з перепродажу місця або часу для реклами
|
73.12.20
|
Послуги посередників з перепродажу місця або часу для реклами
|
73.2
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку та виявлення громадської думки
|
73.20
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку та виявлення громадської думки
|
73.20.1
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку та послуги подібні
Ця категорія включає:
- аналіз стану ринку, вивчення позицій конкурентів і поводження споживачів
- використання наукових праць, статистичних даних, економетричних моделей, результатів обстежень тощо
Ця категорія не включає:
- послуги у сфері реклами, див. 73.1
- послуги з вивчення суспільної думки, див. 73.20.20
|
73.20.11
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку: якісні опитування
Ця підкатегорія включає:
- (докладні) опитування одного або декількох осіб з викладом відповідей у повній формі, не призначені для групування за інтервалами – часто засновані на дослідженнях конкретної ситуації
|
73.20.12
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку: кількісні спеціальні опитування
Ця підкатегорія включає:
- опитування, проведені тільки раз, відповіді яких можна групувати за інтервалами
|
73.20.13
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку: кількісні безперервні та регулярні опитування
Ця підкатегорія включає:
- опитування, проведені на регулярній основі, відповіді яких можна групувати за інтервалами
|
73.20.14
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку, крім опитувань
Ця підкатегорія включає:
- дослідження кон”юнктури ринку без проведення опитувань з використанням вже існуючої інформації з різних джерел
|
73.20.19
|
Послуги з дослідження кон”юнктури ринку, інші
|
73.20.2
|
Послуги з виявлення громадської думки
|
73.20.20
|
Послуги з виявлення громадської думки
Ця підкатегорія включає:
- послуги з проведення досліджень з метою одержання інформації щодо громадської думки з приводу соціальних, економічних, політичних та інших проблем
Ця підкатегорія не включає:
- подібні послуги з проведення досліджень з метою вивчення відносин і переваг споживачів, див. 73.20.1
|