Збільшення прибутковості компанії. Впровадження системи керованого друку та ефективного документообігу»

Вебінар

"Збільшення прибутковості компанії. Впровадження системи керованого друку та ефективного документообігу"

Умови участі

Вартість реєстраційного внеску

До 4 вересня

До 2 жовтня

Після 2 жовтня

Участь в роботі Форуму

3 500 грн.

4 000 грн.

4 500 грн.

Онлайн-трансляція

2 000 грн.

Знижки: 1+1=3 (кожен третій учасник від однієї компанії – безкоштовно)

Вартість участі включає: участь у Форумі, матеріали Форуму on-line, кава-брейки, ланч.

Для участі у Форумі необхідно заповнити та надіслати нам реєстраційну форму, подану нижче:

Заявка на участь у Форумі
(файл MS Word – .docx)

ProAgro Group піклується про безпеку та здоров`я учасників події!

Ми виконуємо всі вимоги МОЗ по проведенню заходів у зв’язку з COVID-19:

  • локація дозволяє зберігати рекомендовану безпечну відстань між учасниками;
  • у спеціальних зонах буде проводитися температурний скринінг;
  • санітайзери та засоби індивідуального захисту будуть у вільному доступі для учасників події;
  • можлива участь в онлайн форматі події.

УВАГА! Участь у Форумі можлива за умови попередньої реєстрації!

Вартість вказана з розрахунку на одного представника компанії.

Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури від Організатора при наявності заповненої реєстраційної форми від Учасника.

У разі відмови від участі за 10 днів до початку Форуму учаснику повертається 100% від перерахованої суми. Якщо відмова від участі буде зроблений менш ніж за 10 днів до початку Форуму, перерахована сума не повертається і вважається доходом Організатора. Перераховані кошти не можуть бути враховані як аванс на наступні заходи Організатора. Датою відмови від участі вважається дата отримання Організатором письмового повідомлення від учасника.

Способи оплати

  • банківським переводом
  • за допомогою міжнародної платіжної картки