Агромаркетинг 2018

III Конференция

АГРОМАРКЕТИНГ 2018

Программа

09:30 – 09:50

Реєстрація, ранкова кава

09:50 – 10:00

klimenko_olegВітальне слово від Організатора

Олег Клименко, керуючий партнер групи компаній ПроАгро

Блок I. Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК

Модераторkuchko_maksim

Максим Кучко,

незалежний консультант із стратегічного маркетингу

10:00 – 10:05

10:05 – 10:25

shapoval_bogdanЕКСПОРТ: ОСОБЛИВОСТІ В2В ТА В2С МАРКЕТИНГУ

Богдан Шаповал, директор Ради з питань експорту продовольства

UFEB (РАДА З ПИТАНЬ ЕКСПОРТУ ПРОДОВОЛЬСТВА)

10:25 – 10:45

kovalchyk_yuriiСПЕЦИФІКА БРЕНДУВАННЯ ТА РЕБРЕНДИНГУ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ: МОЛОЧНА КОМПАНІЯ “ГАЛИЧИНА” ТА ІНШІ

Юрій Ковальчук, директор

БРЕНД-МАРКЕТИНГОВА КОМПАНІЯ POLARIS

10:45 – 11:05

shevchuk_pavelБРЕНД МЕНЕДЖМЕНТ В ЕПОХУ ЗМІН. ДОСВІД АГРОХОЛДИНГУ

Павло Шевчук, директор з маркетингу

AGRICOM GROUP

11:05 – 11:25

gorbachov_pavelДОСВІД АГРОХОЛДИНГУ ВІД ТОРГОВОГО ДОМУ ДО ГРУПИ КОМПАНІЙ. СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТОК АГРАРНОГО БРЕНДУ НА ПРАКТИЦІ

Павло Горбачов, заступник директора з розвитку

ТД “СОЄВИЙ ВІК”

11:25 – 11:45

Дискусія

11:45- 12:15

Перерва на каву

Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту

Модераторneroba_elena

Олена Нероба,

керівник аналітичного відділу

MARCOPOLO COMMODITIES

12:15 – 12:20

12:20 – 12:40

zhemoyda_alexanderВІДКРИТТЯ НОВИХ РИНКІВ ЗБУТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ АПК

Олександр Жемойда, генеральний директор Директорату стратегічного планування

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

12:40 – 13:05


malkov_mikhailПАРТНЕРСТВО ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРУ В АПК: ПИТАННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ТА БЕЗПЕКИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

Михайло Малков, координатор програм розвитку

ФАО В УКРАЇНІ

13:05 – 13:30

neroba_elenaІМІДЖ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Олена Нероба, керівник аналітичного відділу

MARCOPOLO COMMODITIES

13:30 – 13:50

Дискусія

13:50 – 14:50

Обід

Блок III. Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу

Модераторandryushchenko_irina

Ірина Андрющенко,

співвласник компанії D2

14:50 – 14:55

14:55 – 15:20


myroshnichenko_olehОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ЕКСПОРТЕРА: БАЗИ ДАНИХ РЕГУЛЯТОРНИХ ВИМОГ ТА СТАТИСТИКИ

Олег Мирошніченко, консультант з питань експорту на міжнародні ринки; автор двох онлайн-курсів з експорту на освітній платформі Ed-era

15:20 – 15:45

rus_olexsandrEMAIL МАРКЕТИНГ: ЯК ПРАЦЮВАТИ З ЦИМ ІНСТРУМЕНТОМ АГРАРІЯМ

Олександр Рись, директор з розвитку

SENDPULSE

15:45 – 16:10

salmanov_samirYOUTUBE ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ. КЕЙС КАНАЛУ AGROSPHERA: МЮННТ, МАЯК ТА ІНШІ

Самір Салманов, руководитель проекта

AGROSPHERA

16:10 – 16:35

movchun_yaЯГІДНИЙ БІЗНЕС + E-COMMERCE: ЯК ВИЖИТИ НЕВЕЛИКИМ ФЕРМЕРАМ

Ярослав Мовчун, власник

ЯГІДНА ФЕРМА “ОЗЕРЯНА”

16:35 – 16:55

Дискусія

16:55 – 17:00

klimenko_olegЗаключне слово від Організатора

Олег Клименко, керуючий партнер групи компаній ПроАгро

Новости мероприятия

III Ежегодная конференция “Агромаркетинг 2018” пройдет в Киеве 15 сентября

5 вересня у Києві пройшла III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу (Блок III)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту (Блок II)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК (Блок I)

“Грамотный мониторинг статистики и открытых баз данных регуляторных требований экономит время и деньги экспортеров”, – Олег Мирошниченко, консультант по вопросам экспортной стратегии

“Клиентам в соцсетях не интересен ни красивый логотип, ни эффективный бизнес. Малому агробизнесу нужно осваивать тонкости e-commerce”, – Ярослав Мовчун, владелец ягодной фермы “Озеряна”

“Украина теряет привычные рынки сбыта”, – Елена Нероба, руководитель аналитического департамента Marcopolo Commodities

“Задача наших переработчиков – расширить номенклатуру экспорта и диверсифицировать рынки сбыта”, – Ольга Трофимцева, замминистра Минагро

“Ребрендинг продукции АПК может привлечь новые аудитории покупателей”, – Юрий Ковальчук, директор бренд-маркетинговой компании Polaris

“Незнание специфики B2B и B2C продвижения часто подводит экспортеров агропродукции”, – Богдан Шаповал, директор Совета по экспорту продовольствия (UFEB)