Агромаркетинг 2018

III Конференция

АГРОМАРКЕТИНГ 2018

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту (Блок II)

Після кави-брейку конференція продовжилась відкриттям другого блоку “Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту”.

Олег Клименко представив його модератора Олену Неробу, керівника аналітичного відділу MARCOPOLO COMMODITIES. Вона люб’язно представила спікерів даного блоку і запросила до слова Олександра Жемойду, генерального директора Директорату стратегічного планування МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ, який виступив з темою “ВІДКРИТТЯ НОВИХ РИНКІВ ЗБУТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ АПК“. Його виступ заполонив присутніх оптимізмом у світле майбутнє. “Ми всі так звикли чути і говорити, що Україна це сировинний придаток. Проте я бачу як в Індії чи в арабських країнах чекають на нашу продукцію” – повідомив він. Україна може собі дозволити вважати себе потенційним вагомим гравцем агровиробництва на світовій карті. Міністерство робить дуже багато корисної і правильної роботи. Відкриваються нові напрямки і нові ринки. Скоро ми голосно почуємо про В’єтнам, як нового партнера України.

Після невеличкого обговорення та запитань-відповідей, модератор блоку надала слово другому спікеру блоку Михайлу Малкову, координатору програми розвитку ФАО В УКРАЇНІ. Він виступив з темою “ПАРТНЕРСТВО ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРУ В АПК: ПИТАННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ТА БЕЗПЕКИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ”.

Учасни конференції запитали у спікера про ринок з Корею, чи ми їм цікаві? Михайло Малков відповів, що перед усім їх цікавлять наші овочі та фрукти. З молочкою питання трохи складніше, бо для них відкриті інші пільгові ринки, які являються більш вигідними. Після відповідей на ряд запитань спікером, модератор блоку Олена Нероба взяла слово та розповіла про “ІМІДЖ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ”. У контексті своєї доповіді вона розповіла про те, чим відомі агросвітові. Цікаво те що, вже другий рік поспіль продуктом преміа-класу виступає ячмінь, який переганяє пшеницю та молочну промисловість, яка користується скаженим попитом. І насправді, це дуже приємно, на полицях магазинів по всьому світу зустрічати продукцію українського виробництва. Четвертий рік поспіль світові ціни падають, це накладає свій відбиток на виробників, проте статистика свідчить, що Україна таки йде своїм вірним шляхом.

Новости мероприятия

III Ежегодная конференция “Агромаркетинг 2018” пройдет в Киеве 15 сентября

5 вересня у Києві пройшла III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу (Блок III)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту (Блок II)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК (Блок I)

“Грамотный мониторинг статистики и открытых баз данных регуляторных требований экономит время и деньги экспортеров”, – Олег Мирошниченко, консультант по вопросам экспортной стратегии

“Клиентам в соцсетях не интересен ни красивый логотип, ни эффективный бизнес. Малому агробизнесу нужно осваивать тонкости e-commerce”, – Ярослав Мовчун, владелец ягодной фермы “Озеряна”

“Украина теряет привычные рынки сбыта”, – Елена Нероба, руководитель аналитического департамента Marcopolo Commodities

“Задача наших переработчиков – расширить номенклатуру экспорта и диверсифицировать рынки сбыта”, – Ольга Трофимцева, замминистра Минагро

“Ребрендинг продукции АПК может привлечь новые аудитории покупателей”, – Юрий Ковальчук, директор бренд-маркетинговой компании Polaris

“Незнание специфики B2B и B2C продвижения часто подводит экспортеров агропродукции”, – Богдан Шаповал, директор Совета по экспорту продовольствия (UFEB)