Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Програма форуму

09:00 – 09:50

Реєстрація, ранкова кава

09:50 – 10:00

Вітальне слово від Організатора

balashova-galina

Олег Клименко, керуючий партнер
ПРОАГРО ГРУП

10:00 – 12:00
Панель I. Тренди аграрного маркетингу. Практичні кейси.

Модератор

bilenkyi_andriy

Еліна Кац, керівник департаменту комунікацій, маркетолог
UTAGRO

ФОКУСНИЙ МАРКЕТИНГ. ЯК ПОБУДУВАТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ? КЕЙС AGROGENERATION

balashova-galina

Ірина Наконечна, pr-директор

AGROGENERATION

DIGITAL PR В АГРОБІЗНЕСІ. КЕЙС KERNEL

balashova-galina

Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR та GR

KERNEL

КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ, ЯК МАРКЕТИНГОВА ОДИНИЦЯ. КЕЙС РИНКУ СТОЛИЧНИЙ

nazarishin-oleksandr

Вячеслав Забєлін, директор з розвитку
СТОЛИЧНИЙ ОРСП

НАПРЯМОК ОРГАНІКИ. МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ. КЕЙС ДУНАЙСЬКИЙ АГРАРІЙ

duda_aleksandrОлена Манзюк, провідний фахівець із сертифікації

ОРГАНІК СТАНДАРТ

duda_aleksandrРоман Дяжук, власник

ДУНАЙСЬКИЙ АГРАРІЙ

ПРОДУКТОВЕ ЛІДЕРСТВО ТА ІННОВАЦІЇ. ОВОЧЕВІ РІШЕННЯ ВІД НКЗ. КЕЙС ТМ “НІЖИН”

bardin_yaroslav

Анастасія Ярошовець, директор з маркетингу

FOZZY GROUP

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

Як обрати оптимальну структуру управління маркетингом або ж вдосконалити вже існуючу?

12:00 – 12:30

Устричний фуршет. Каво-пауза

12:30 – 14:30

Панель ІІ. Інструментарій ефективного маркетингу та піару.

Модератор

bilenkyi_andriy

Ольга Дигун, директор департаменту маркетингу
UKRAVIT

ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ, ЯКІ ДАЮТЬ РЕЗУЛЬТАТ В B2B

bilenkyi_andriy

Еліна Кац, керівник департаменту комунікацій, маркетолог
UTAGRO

ВИ ОЗБРОЄНІ? АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ – ТРЕНД АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ

balashova-galina

Артем Захарченко, директор з досліджень

ЦЕНТР КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ

МАРКЕТИНГОВІ БІЗНЕС КЕЙСИ ДЛЯ АГРОІНДУСТРІЇ

yavorskiy-ievgeniy Євгеній Яворський, керівник напрямку IoT
KYIVSTAR

ЕФЕКТИВНІ PR СТРАТЕГІЇ: ПОБУДОВА РЕПУТАЦІЇ НА КОНКРЕТИЦІ КОМПАНІЇ COCA-COLA BEVERAGES UKRAINE

kramarenko-semenАндрій Бублік, директор зі зв’язків з громадськістю та комунікацій

COCA-COLA BEVERAGES UKRAINE

НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ НА РИНКУ КОМУНІКАЦІЙ

movchan-oleksiyОлена Колесникова, директор зі стратегії
BBDO UKRAINE

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

Аутсорсинг або будуваті всередині? Вибір між внутрішньою маркетинговою командою або агентством

14:30 – 15:30

Ланч у ресторані

Майстер-клас з гольфу

15:30 – 17:30

Панель ІІІ. Цифровий маркетинг. Сучасні тренди.

Модератор

movchan-oleksiyОлег Пивовар, директор з розвитку

CORETEKA

ЩО СПІЛЬНОГО МІЖ КОМБАЙНОМ І CRM?

movchan-oleksiyДмитро Суслов, директор

БІТРІКС24

5 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ В DIGITAL: ЯК БУТИ ЕФЕКТИВНИМИ У СЕРЕДОВИЩІ, ЩО ПОСТІЙНО ЗМІНЮЄТЬСЯ

movchan-oleksiyМіла Крутченко, директор з питань стратегії та цифрових технологій

RAZOM COMMUNICATIONS

ІННОВАЦІЙНІ ВИДИ РОЗСИЛОК В АГРАРНОМУ БІЗНЕСІ: ВІД E-MAIL ДО МЕССЕНДЖЕРІВ

movchan-oleksiy

Олександр Рись, директор з розвитку

SENDPULSE

НАВІЩО СТАВИТИ СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ В АГРОБІЗНЕСІ?

movchan-oleksiy

Михайло Зімін, операційний директор

БИЗНЕС-КОНСТРУКТОР

PERSON-BASED MARKETING ДЛЯ СКЛАДНИХ B2B ПРОДАЖІВ НА АГРОРИНКУ

movchan-oleksiy

Альона Немченко, засновник

SPACE.UA

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

Аграрний digital-маркетинг. Прогнози та тренди

17:30 – 18:00 Завершальний коктейль
18:00 – 18:05

Заключне слово від Організатора

balashova-galina

Олег Клименко, керуючий партнер

ПРОАГРО ГРУП

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse