Про особливості застосування маркетингових інструментів для підтримки позитивної репутації роботодавця, розповість директор з персоналу та комунікацій ТОВ “Сігнет Холдинг” Ольга Дядечко.

    Боротьба за таланти, постійна нестача кваліфікованих кадрів змушує роботодавців конкурувати не лише за “зіркових” спеціалістів, але і за не найсильніших. Ринок праці перетворився на ринок кандидата. Тому роботодавці змушені шукати нові шляхи задоволення своєї потреби у персоналі, формувати свою унікальну ціннісну пропозицію. Цей процес полегшується якщо компанія – це впізнаваний бренд з гарною репутацією на ринку. Тому цікавість до питання HR-брендингу у професійній спільноті постійно зростає.

    І тут на допомогу приходять інструменти маркетингу, який, власне, ґрунтується на виявленні потреб споживачів і відшуканні найкращих способів їх задоволення. Дійсно, ряд інструментів маркетингу на сьогодні широко застосовується в HR. Є ряд успішних прикладів, є і не дуже успішні. На конференції поговоримо про особливості застосування маркетингових інструментів для підтримки позитивної репутації роботодавця.

    22 листопада під час IV Аграрної HR-конференції Директор з персоналу та комунікацій ТОВ “Сігнет Холдинг” Ольга Дядечко, розповість про ті практики, які працюють в компанії. Нагадаємо, що ТОВ “Сігнет Холдинг” увійшов до десятки кращих роботодавців аграрного сектору за даними рейтингу “ТОП-10 кращих роботодавців АПК 2018 року”. Ключовими критеріями рейтингу є система нематеріальної мотивації компанії-роботодавця – корпоративна культура і моральний клімат, можливості для розвитку та навчання, ефективність управління, кар’єрне зростання та нематеріальне визнання.

    Перегляди: 0