Що таке “ніша” і як на ній заробити

    Через те, що саме по собі поняття “ніші” є розтяжним і суб’єктивним, при розгляді ринку нішевих культур, а також їх експортного потенціалу потрібно розуміти, що мається на увазі під цим поняттям.

    Наприклад, якщо в нашій країні ми звикли вважати якийсь продукт нішевим, то це зовсім не означає, що в іншій країні він буде таким. І навпаки, звична і буденна культура для нашого регіону десь може бути екзотикою.

    Семен Крамаренко, аналітик аграрних ринків медіа-агентства для фермерства Seeds.org.ua на II конференції “Нішеві культури. Проблеми та перспективи” розповість докладніше про ТОП-5 культур, які на даний момент вважаються нішевими в Україні.

    Крім цього спікер дасть кілька прикладів традиційних для України культур, які при певних умов і чіткому розумінні стратегії маркетингу можуть знайти свою нішу на міжнародному ринку.

    Чому і де це може спрацювати? Хто вже на цьому заробляє? І які нішеві культури є одними з найбільш перспективних для експорту? Відповіді на ці та багато інших питань Ви отримаєте під час конференції “Нішеві культури. Проблеми і перспективи”, яку Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе 22 травня.

    Приєднуйтесь!

    Перегляди: 0