Головна Новини Ринок України Чат-бот на базі ChatGPT — консультант для ваших клієнтів

Чат-бот на базі ChatGPT — консультант для ваших клієнтів

Штучний інтелект стрімко вривається у більшість сфер нашого життя. ШІ створює цікаві картини, подекуди навіть варті нашої уваги. Також штучний інтелект допомагає власникам компаній розвантажити співробітників, при цьому підвищити рівень продуктивності. Чат-бот на основі штучного інтелекту допоможе клієнтам зорієнтуватися в товарах та послугах, а також розв’язати різні задачі вашого бізнесу.

Особливості чат-ботів на основі Chat GPT

Chat GPT — це вдосконалена мовна модель, котра тривалий час навчалась на великих масивах мовних даних. Слід відзначити, що ШІ тренується постійно, вдосконалюючи свої знання. Таке навчання дозволяє створювати текст та діалоги, наближені до звичного людського спілкування. Для бізнесу чат-боти на базі штучного інтелекту є віртуальним асистентом, котрий розуміє запити, надає вичерпні відповіді. Власники компаній можуть використовувати ШІ для власних потреб, наприклад, щоби розрахувати можливі ризики та витрати на найближчий квартал. Проте найчастіше чат-боти застосовуються для спілкування з клієнтами. В такому разі віртуальний помічник дозволяє розв’язати такі задачі: 

  • дати відповідь на найпоширеніші, типові запитання, як от — вартість товарів, алгоритм бронювання квитків; 
  • підбір потрібного розміру чи моделі; 
  • консультування стосовно бронювання квитків, номерів; 
  • запитання стосовно стану рахунків (для банківських установ) та інше. 

Важливою відмінністю чат-ботів на базі штучного інтелекту є універсальність — їх можна легко інтегрувати в різні бізнес сфери. 

Які задачі виконує чат-бот? 

Провідна функція чат-ботів — автоматизація та оптимізація обслуговування клієнтів. Чат-бот здатен давати відповіді в режимі 24/7, адже в нього не буває вихідних. Цілодобова підтримка значно збільшує лояльність клієнтів. Інтеграція чат-бота на сайт чи сторінки в соціальних мережах знижує навантаження на співробітників, покращує якість комунікації з клієнтами. 

Не менш важлива функція чат-ботів — збір та аналіз даних.  Наприклад, на основі зібраних даних чат-ботом власник компанії може проаналізувати популярність того чи іншого товару, виявити проблемні ділянки в розвитку бренду. 

Найпопулярнішими є сайтові чат-боти, друге місце займають віртуальні помічники у месенджерах — телеграм, вайбер. Також варті уваги чат-боти в соціальних мережах, Instagram та Facebook.

Залежно від типу чат-бота він матиме різний набір функцій, проте більшість із них уміють: 

  • надавати інформацію про продукти, послуги, інформувати про знижки, акції, розклад роботи; 
  • виконувати функцію підтримки, консультувати з розв’язанням типових проблем; 
  • проводити інструкції з використання товарів та послуг; 
  • приймати замовлення та оформлювати бронювання; 
  • збирати дані про бажані товари та послуги; 
  • проводити маркетингові компанії — надавати персоналізовані пропозиції, рекомендувати товари, збирати контакти клієнтів; 

Чому вам варто вже інтегрувати чат-бот на сайт чи сторінку соціальної мережі: 

  • постійна підтримка клієнтів — підвищення лояльності аудиторії; 
  • збільшення продажів завдяки швидкості та кількості обслуговуваних клієнтів; 
  • скорочення витрат на персонал; 
  • зменшення кількості необроблених запитів; 
  • залучення нових клієнтів, мотивація придбати товар чи замовити послугу; 
  • формування репутації експерта завдяки точним відповідям, оперативному розв’язанню проблем. 

До цього варто додати, що чат-боти оптимізують бізнес-процеси, продуктивність співробітників.

Компанія SMS Club пропонує послуги розробки чат-бота, функціональність котрого повністю відповідає вимогам вашого бізнесу. 

Зокрема, в чат-боті можна: 

  • оплачувати товари всередині месенджера; 
  • інтегрувати з CRM для швидкого збереження даних; 
  • сегментувати аудиторію для аналізу даних. 

Менеджери SMS Club оперативно проконсультують та підберуть для вашого бізнесу функціональність чат-бота.

Перегляди: 32