Головна Новини Ринок України Пакет з продуктами, оповитий секретністю

Пакет з продуктами, оповитий секретністю

Низка українських супермаркетів надає знижки на продукти, термін реалізації яких спливає. За день-два то того, як палку ковбаси чи брусок сиру можна буде хіба що викинути на смітник, ритейлери роблять останню спробу продати їх на 25%, 33%, 40%, а то й 60% дешевше від початкової ціни, пише «ПроАгро Груп».

Український стартап Ricky Food вирішив допомогти бізнесу вчасно позбуватися від завтрашньої «просрочки» й скоротити харчові відходи, водночас надаючи можливість споживачам купити продукти ще цікавіше, ніж зі знижкою – у форматі таємних пакунків. Тобто покупець достеменно не знає, що отримає в ньому, але може бути впевнений, що увесь товар ще цілком придатний до вживання, а ціна від 50% менша, ніж на свіжий аналог.

Першою спробувати новий формат вирішила мережа магазинів VARUS. І у перший день продажів у застосунку Ricky Food усі зібрані нею таємні пакунки були повністю розкуплені. Одним словом, нечуваний успіх!

«Попит на секретні бокси перевершив очікування, що підтверджує зацікавленість покупців у свідомому споживанні й економії. Ми плануємо розширювати співпрацю, збільшувати асортимент і залучати нових партнерів», — зазначив директор з електронної комерції VARUS Олег Спірін.

Потрібно додати, що таємні пакунки можуть містити продукти з наближеним терміном придатності будь якої товарної групи залежно від їх наявності у магазині – це може бути  бакалія (крупи, консерви, макарони, чай, кава), хлібо-булочні, молочні, ковбасні, кондитерські вироби тощо.

А раніше ми повідомляли, що мережа супермаркетів «Сільпо» першою в Україні запустила сервіс оплати продуктів харчування в розстрочку.

Перегляди: 58