
Завдяки професіоналізму й ініціативності сервісних інженерів «Хімлаборреактиву» клієнти компанії отримують не тільки надійне обслуговування для обладнання, яке постачає компанія, а й унікальні технічні рішення для оптимізації їхніх лабораторних процесів. У межах однієї з таких ініціатив фахівці компанії розробили систему повернення проб зерна, яка значно підвищує ефективність роботи лабораторій у процесі аналізу зернових культур, пише «ПроАгро Груп».
Під час відбору й аналізу зерна в лабораторії нагромаджується велика кількість відпрацьованого матеріалу. Залежно від навантаження, в середньому лише за одну добу в лабораторії може накопичитися до 0,5 тонни зерна. Потреба його утилізації створює чимало проблем та знижує ефективність роботи.
Рішенням, що повністю розв’язує цю проблему і автоматизує процес повернення проб до кузова машини або бункера-приймача, стала система повернення проб зерна, яку розробили спеціалісти сервісної служби ХЛР.
Переваги використання системи повернення проб:
- економія ресурсів – зменшуються втрати зерна після аналізу;
- автоматизація процесу – мінімізується ручна робота;
- підвищення ефективності лабораторії – оптимально використовуються робочий простір і час;
- екологічність – скорочується відходи, формується відповідальне ставлення до сировини.
Корисні ідеї, успішне втілення
Сервісні інженери «Хімлаборреактиву» мають справу і безпосередньо з клієнтом, і з обладнанням. Відповідно, вони добре знаються на труднощах, які виникають у роботі партнерів компанії.
«Усе починається з того, що ви набуваєте експертизи в якійсь галузі, адже усе перед очима, зокрема проблеми, з якими стикаються клієнти. Згодом виявляється, що в багатьох із них проблеми однакові. І ми, як фахівці, прагнемо їх вирішити», – розповів лідер групи сервісної служби ХЛР та автор ідеї модернізації системи повернення проб Микола Салодуха.
«Це не зовсім нова розробка – ми вдосконалили вже наявне рішення, зібрали необхідні вузли, пропрацювали й протестували купу технічних нюансів. Далі, попередньо домовившись із клієнтом, поїхали зі ще не доопрацьованою системою, щоби перевірити її справність і ефективність. Побачивши, як усе працює, замовник одразу захотів придбати рішення. По суті, це були окремі вузли. Але навіть у такому вигляді система запрацювала», – доповнює інженер.
Хоча комплекс обладнання одразу себе добре показав і зацікавив замовників навіть у напівготовому стані, сервісна команда ХЛР не зупинилася на досягнутому. Спеціалісти далі вдосконалювали готове технічне рішення: розробляли креслення, оформлювали обладнання в корпуси, а також доопрацювали зовнішній вигляд системи задля презентабельної пропозиції клієнтам.
Паралельно з успішними поставками комплексу обладнання для повернення проб сервісні інженери компанії й далі вдосконалюють систему, а разом із тим свої компетенції. Фахівці завжди допоможуть налагодити безперебійне функціонування лабораторного обладнання та оптимізувати його роботу. Звертайтеся до сервісної служби «Хімлаборреактиву» із будь-якими запитами!