
Ставки морського фрахту в Україні залишаються стабільними у всіх сегментах дедвейту на тлі дещо нижчої активності на ринку, передає «ПроАгро Груп».
За словами аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers Павла Лисенка, середина жовтня принесла ринку невелику передишку. Нещодавній ажіотаж у сегменті костерів дещо вщух, оскільки багато учасників ринку цього тижня залишили робочі місця, вирушивши на галузеві заходи. Дефіцит костерного тоннажу все ще зберігається, хоча на ринку дедалі частіше з’являються нові позиції на другу половину жовтня.
Що стосується великотоннажного флоту, ставки на відправки суднами Handysize та Panamax також залишаються на раніше досягнутих рівнях; судновласники продовжують твердо відстоювати свої позиції та не розглядають поступок, очікуючи відновлення ринкової активності у короткостроковій перспективі.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю залишається на рівні 46–47 $/тонна. У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 тис. тонн кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 $/тонна. У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 тис. тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії утримуються на рівні 35–37 $/тонна.





