
Судноплавні компанії подають Україні позитивні сигнали щодо перспектив нарощування обробки контейнерних вантажів.
Про це розповів президент Асоціації міжнародних експедиторів України (АМЕУ) Віктор Берестенко в інтервʼю LIGA.net, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на USM.
За його словами, з тією кількістю суден, яка зараз курсує до портів України, їхньою перевізною спроможністю, а також з розкладом, який є, «можна зробити й 400 тис. TEU».
«Але треба розуміти, що безпекова складова продовжує домінувати в галузі», — підкреслив Віктор Берестенко.
Він також нагадав, що напередодні повномасштабного вторгнення контейнерообіг морських портів України перевищував 1 млн TEU. У 2022 році, внаслідок блокади судноплавства, транспортування контейнерів водними шляхами зупинилося.
«В 2023 році перевалку контейнерів здійснювали лише порти Дунайського кластера: Ізмаїл та Рені. Разом вони обробили 67 667 TEU. Завдяки відновленню судноплавства до портів Великої Одеси, а саме до Чорноморського морського рибного порту та до Одеського порту, контейнерообіг у 2024 році збільшився майже вдвічі порівняно з 2023 роком – до 129 902 TEU», — розповів президент АМЕУ Віктор Берестенко.
Раніше повідомлялося, що у липні 2024 року перший захід власного контейнеровоза до Одеси здійснила найбільша міжнародна контейнерна лінія Mediterranean Shipping Co (MSC, Швейцарія).