Головна 73. Послуги у сфері реклами та послуги з дослідження кон"юнктури ринку

    73. Послуги у сфері реклами та послуги з дослідження кон”юнктури ринку

    536

    Код

    Назва

    M

    ПОСЛУГИ ПРОФЕСІЙНІ, НАУКОВІ ТА ТЕХНІЧНІ

    73

    Послуги у сфері реклами та послуги з дослідження кон”юнктури ринку

    73.1

    Послуги у сфері реклами

    73.11

    Послуги рекламних агентств

    73.11.1

    Послуги рекламних агентств

    73.11.11

    Повний комплекс обслуговування у сфері реклами

    Ця підкатегорія включає:

    – надання повного асортименту рекламних послуг, у т.ч. послуги з підготовки, створення і розміщення реклами, таких як:

    • вибір інформаційних засобів для розміщення реклами
    • оформлення рекламних оголошень, ілюстрацій, плакатів тощо
    • написання сценаріїв рекламних роликів, розміщення в засобах масової інформації, підготовка рекламних зразків або фільмів (без їх виготовлення)
    • організація рекламних кампаній прямого маркетингу або кампаній прямої поштової реклами

    Ця підкатегорія не включає:

    • виробництво і розміщення рекламних роликів для стимулювання збуту або рекламування, див. 59.11.12
    • послуги щодо зв”язків із громадськістю, див. 70.21.10
    • послуги з вивчення кон”юнктури ринку, див. 73.20.11
    • послуги у сфері фотографії, пов”язані з рекламою, див. 74.20.22

    73.11.12

    Послуги з прямого маркетингу (директ-маркетингу) та прямої поштової реклами

    Ця підкатегорія включає:

    • розроблення й організацію рекламних кампаній прямим маркетингом, тобто, організацію прямого розсилання рекламних і маркетингових повідомлень споживачам, а не через засоби масової інформації.

    Включені такі методи, як пряма поштова реклама і телемаркетинг.

    Ця підкатегорія не включає:

    • послуги з розсилання пошти, див. 82.29

    73.11.13

    Послуги з розроблення рекламного дизайну та концепції

    Ця підкатегорія включає:

    • розроблення основної ідеї для рекламного оголошення, написання слів для реклами
    • складання планів друкованих рекламних оголошень, ілюстрацій, плакатів
    • написання сценаріїв для рекламних фільмів

    73.11.19

    Послуги рекламні інші

    Ця підкатегорія включає:

    • послуги з реклами в повітрі
    • послуги з доставки безкоштовних зразків та іншої рекламної продукції
    • рекламні послуги з демонстрації та презентації на місці продажу
    • послуги зі стимулювання збуту (якщо немає замовлень)

    Ця підкатегорія не включає:

    • послуги з публікації торговельних рекламних матеріалів, див. 58.19.15
    • послуги модельних агентств, див. 78.10.12
    • послуги реклами поштою, див. 82.19.12
    • послуги телемаркетингу, див. 82.20.10
    • послуги з організації зборів і виставок, див. 82.30.1

    73.12

    Послуги посередників з розміщення реклами в засобах масової інформації

    73.12.1

    Послуги посередників з продажу місця або часу для реклами

    Ця категорія включає:

    • послуги з продажу або лізингу місця або часу для реклами за винагороду або на договірній основі
    • послуги агентств з купівлі в засобах інформації місця або часу за дорученням рекламодавців або рекламних агентств

    Ця категорія не включає:

    • послуги щодо зв”язків з громадськістю і комунікації, див. 72.21.10

    73.12.11

    Послуги посередників з продажу о місця для реклами у друкованих засобах масової інформації

    Ця підкатегорія не включає:

    • послуги з продажу місця для реклами в друкованих засобах інформації видавцями, див. розділ 58

    73.12.12

    Послуги посередників з продажу місця або часу для реклами на телебаченні та радіо

    Ця підкатегорія не включає:

    • продаж місця для реклами на телебаченні/радіомовними компаніями, див. 60.10.30, 60.20.40

    73.12.13

    Послуги посередників з продажу місця або часу для реклами в мережі Інтернет

    73.12.14

    Продаж реклами, пов’язаної з подіями

    Ця підкатегорія включає:

    • послуги з продажу прав на назву для спортивних змагань, стадіонів тощо

    73.12.19

    Послуги посередників з продажу місця чи часу для реклам, інші

    Ця підкатегорія включає:

    • послуги з продажу місця або часу для реклами на дошках оголошень, будинках, автомашинах тощо
    • послуги з продажу місця або часу для реклами в електронних засобах інформації, крім інтерактивних
    • послуги з продажу часу для реклами у відео- і кінофільмах (розміщення товару)

    73.12.2

    Послуги посередників з перепродажу місця або часу для реклами

    73.12.20

    Послуги посередників з перепродажу місця або часу для реклами

    73.2

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку та виявлення громадської думки

    73.20

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку та виявлення громадської думки

    73.20.1

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку та послуги подібні

    Ця категорія включає:

    • аналіз стану ринку, вивчення позицій конкурентів і поводження споживачів
    • використання наукових праць, статистичних даних, економетричних моделей, результатів обстежень тощо

    Ця категорія не включає:

    • послуги у сфері реклами, див. 73.1
    • послуги з вивчення суспільної думки, див. 73.20.20

    73.20.11

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку: якісні опитування

    Ця підкатегорія включає:

    • (докладні) опитування одного або декількох осіб з викладом відповідей у повній формі, не призначені для групування за інтервалами – часто засновані на дослідженнях конкретної ситуації

    73.20.12

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку: кількісні спеціальні опитування

    Ця підкатегорія включає:

    • опитування, проведені тільки раз, відповіді яких можна групувати за інтервалами

    73.20.13

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку: кількісні безперервні та регулярні опитування

    Ця підкатегорія включає:

    • опитування, проведені на регулярній основі, відповіді яких можна групувати за інтервалами

    73.20.14

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку, крім опитувань

    Ця підкатегорія включає:

    • дослідження кон”юнктури ринку без проведення опитувань з використанням вже існуючої інформації з різних джерел

    73.20.19

    Послуги з дослідження кон”юнктури ринку, інші

    73.20.2

    Послуги з виявлення громадської думки

    73.20.20

    Послуги з виявлення громадської думки

    Ця підкатегорія включає:

    • послуги з проведення досліджень з метою одержання інформації щодо громадської думки з приводу соціальних, економічних, політичних та інших проблем

    Ця підкатегорія не включає:

    • подібні послуги з проведення досліджень з метою вивчення відносин і переваг споживачів, див. 73.20.1