Період міжсезоння та велика кількість вільних суден мали б знизити фрахт водним транспортом. Однак судновласники відмовляються від занизьких тарифів та обирають тактику очікування.
Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію Spike Brokers.
Як наслідок, це призвело до стабілізації тарифів на водний транспорт. Фрахт у сегменті хендісайзів та костерів залишається незмінними. Фрахт на баржі до Констанци тримається на рівні 9-10€ за тонну, до Русе/Сілістра — 15€. Фрахт на костер з портів Дунаю до східної Греції встановився на рівні 19–21$ за тонну.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
- Ізмаїл – Константа, Румунія (1-3 тис. тонн) – 9-10€
- Ізмаїл – Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. тонн) – 15€
- Ізмаїл – Ізраїль (5-7 тис. тонн) – 25-26$
- Рені – Мармара, Туреччина (5-7 тис.тонн) @16-17$
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
- Чорноморськ – східне Середземноморʼя (30-35 тис. тонн) – 21-23$
- Чорноморськ – Китай (60-65 тис. тонн) – 54-56$
- Чорноморськ – Бангладеш (60-65 тис. тонн) – 55-56$
Перегляди: 229