Сьогодні уряд повернувся до державного регулювання цін на соціальні продукти. Як нагадав Олексій Дорошенко, директор української Асоціації постачальників торговельних мереж, на своїй сторінці у Facebook, держава три роки тому вирішила позбавитися від можливості впливати на бізнес, навіть у ситуації безпідставного зростання цін. Тоді під моніторинг підпадали 32 продукти. З 15 квітня моніторинг буде розповсюджений на 10 продуктів. Таким чином, якщо ціна в магазині на них планує підвищуватися, то заклад торгівлі через електронну форму зобов’язаний повідомляти про це в Держпродспоживслужбу.
“Держава вивчатиме причини зростання цін в роздрібних магазинах, і матиме можливість впливати й на виробників, або імпортерів, якщо ціни зростають без економічного обґрунтування. Підпадають під державне регулювання: гречка, цукор, борошно пшеничне в/г, вітчизняні макарони, молоко 2,5% в плівці, житньо-пшеничний хліб, курячі яйця 1 категорії, курка в тушці, вершкове масло 72,5%, мінеральна вода без газу. Остання вперше потрапила до соціально-значущих товарів. Якщо будуть підстави, то перелік продукції, яка підлягає регулюванню, може зростати”, – підкреслив директор української Асоціації постачальників торговельних мереж.