Стивідорна компанія “АП-Груп” спільно з компанією “Маршал Груп Компані” в період з 23 серпня по 25 серпня провели в Одеському морському порту перше спільне навантаження пшениці на балкер Hammonia Korsika.
Як повідомляє “ПроАгро” з посиланням на прес-службу компанії, загальний дедвейт судна склав 57 тис. тонн.
При навантаженні зерна використовували самовигружающіеся контейнери, виготовлені компанією “АП-Груп”.
Спочатку судно було завантажене на зерноперевалочному терміналі “Порто-САН” пшеницею в кількості близько 35 тис. тонн до осадки 9,5 м, а потім було проведено дозавантаження цього ж судна на контейнерному терміналі “КТО” на причалі 1 до до осадки 12,8 м.
Згідно з розробленою технологічною схемою контейнери завантажувалися пшеницею на терміналі “Порто-САН” і доставлялися до контейнерного терміналу “КТО” автомобілями-контейнеровозами, відстань повного кола складало 12 км, загальний час навантаження склало 52,5 годину.
Як зазначив комерційний директор компанії “АП-ГРУП” Роман Певнев, дозавантаження суден з допомогою самовигружающіхся контейнерів за прямим варіантом, без використання вантажної машини – це нові тенденції в портовій практиці. Вони дозволяють розширити межі практично будь-якого порту, оптимізувати логістичні процеси, збільшити потужності і швидкість відвантаження будь-якого портового і припортового терміналу, практично, незалежно від його місця розташування.
Зазначається, що навантаження пройшло добре і компанії мають намір продовжувати спільну роботу в подальшому в портах Великої Одеси і Миколаєві.