Головна Новини Новини компаній “Українська ягода” відправила лохину в Сінгапур

“Українська ягода” відправила лохину в Сінгапур

Компанія “Українська ягода” експортувала першу партію лохини в Сінгапур.

Як повідомляє “ПроАгро” з посиланням на EastFruit, про це повідомив керівник компанії Тарас Баштанник.

“В кінці сезону ми зробили пробну поставку лохини – один контейнер на 500 кг. Це була радше іміджева поставка, зробили це тільки, щоб подивитися на можливості доставки. Ягода коштувала 250 грн/кг (7,66 євро/кг), з яких 70 грн (2,15 євро/кг) пішло на транспортні витрати і логістику. На той момент, за такі ж гроші можна було продати в Україні, з поля”, – зазначив він.

Баштанник зазначив, що поставка стала можливою завдяки експортної місії, організованої ФАО, ЄБРР і Посольства України в Сінгапурі і Малайзії за підтримки Української плодоовочевої асоціації (УПОА) в січні 2018 року.

“Це ринок майбутнього, і працювати з ним безумовно потрібно, але не зараз. Наприклад, по яблукам – це дуже цікавий ринок. А ось культура споживання свіжих ягід там тільки формується, а на заморожену попиту поки немає взагалі. Три основних культури, які там їдять це черешня, полуниця і лохина. Що стосується обсягів – якщо велика британська мережа імпортує приблизно 50-70 тонн лохини в тиждень, то для сінгапурського – тонна в тиждень, це вже дуже багато”, – зазначив він.

Баштанник зазначив, що географічно близько до Сінгапуру знаходяться США і Австралія, які є великими виробниками ягід. Америка поставляє туди лохину по $4-5 (3,47-4,33 євро) без урахування доставки, логістика набагато краще.

“Ми можемо поставляти ягоду в обмежених кількостях не безпосередньо, а через Стамбул, з перепадом температур, та й в якому стані доїде ягода – залишається під питанням. Тому для нас пріоритетним буде залишатися європейський ринок – він дуже ємний і знаходиться, фактично, під боком, нехай і більш конкурентний і вимогливий до якості”, – вважає виробник.