Головна Новини Новини компаній Кредитування під заставу майбутнього врожаю набуває популярності в Україні

Кредитування під заставу майбутнього врожаю набуває популярності в Україні

Кредитування під заставу майбутнього врожаю набуває дедалі більшої популярності в Україні: з моменту появи цього інструмента на українському ринку аграрії оформили більше 700 аграрних розписок на загальну суму понад 4,4 млрд грн. Тому, піклуючись про комфорт своїх клієнтів, компанія “UKRAVIT” продовжила фінансову програму “UKRAVIT Finance” на наступний сезон.

Програма “UKRAVIT Finance” – це наша власна фінансова платформа, метою якої є консолідація різноманітних продуктів і пропозицій партнерів для задоволення потреб наших клієнтів на максимально лояльних та вигідних умовах, – коментує директор комерційного департаменту компанії Олександр Лапа. – Перший проект ми запустили у квітні цього року спільно з OTP Bank. Проект відразу показав високі результати, тож ми вирішили продовжити його на наступний рік“.

Завдяки програмі “UKRAVIT Finance” аграрій може отримати продукцію “UKRAVIT” з відстрочкою платежу на півроку під ставку 0,01 % річних. Кредит також можна оформити на рік – в такому випадку, перші півроку клієнт не платить взагалі нічого. А навіть якщо він захоче використовувати оборотні кошти надалі, то зможе зробити це під лояльну ставку – 17,9 % річних.

Програма розповсюджується на власників малого на середнього агробізнесу: площа господарства, що кредитується, не має перевищувати 10 тис. га, а розмір позики – 12 млн грн. Серед інших обов’язкових умов – профільна діяльність від 2 повних сезонів і позитивний баланс протягом останнього року.

Попереднє рішення щодо кредитування аграрій отримує упродовж 1 робочого дня. А процедура оформлення займає не більше 6 – 9 робочих днів. Крім того, програма “UKRAVIT Finance” не передбачає жодних додаткових затрат для клієнта, окрім оплати послуги за оформлення кредиту.

Для того ж, щоб до початку сезону виробники мали чітке бачення, як забезпечити свій виробничий процес, компанія “UKRAVIT” планує в зимовий період провести попередній аналіз бізнесу потенційних клієнтів, на основі якого їм запропонують реальні варіанти фінансових рішень.

Перегляди: 0