Корм – відносно недорогий продукт, і його доставка в господарство на далекі відстані (понад 300 км) недоцільна з огляду витрат на логістику.
Про це в інтерв’ю журналу “Наше птахівництво” розповів співзасновник агропромгрупи “Пан Курчак” Сергій Горлач, передає “ПроАгро Груп” з посиланням на Agrotimes.ua.
“Тому якщо й будувати новий завод, потрібно проаналізувати регіон на наявність потенційних споживачів, конкурентів, як розташовані їхні виробництва щодо споживачів. І за умови, що весь цей пазл складеться, вирішувати питання щодо будівництва”, – підкреслив він.
За його словами, дрібним виробникам традиційних кормів буде дедалі важче.
“Якщо у регіоні тваринницькі компанії самі забезпечують себе кормами, то будувати кормовиробництво, орієнтуючись на дрібного споживача, я б не радив. Важливо знайти або територіальну нішу, або взагалі орієнтуватися на виробництво нішевого кормового продукту”, – зазначив Сергій Горлач.