Головна Новини Ринок України “Мелітопольська черешня” офіційно стала українським географічним брендом

“Мелітопольська черешня” офіційно стала українським географічним брендом

В Україні завершилася реєстрація географічної назви з історичним походженням “Мелітопольська черешня” – рішенням Мінекономіки за висновками Інституту інтелектуальної зареєстровано відповідне географічне зазначення і бренд отримав офіційний статус.

Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на Ria-m.tv.

Це перша українська ягода, яка отримала реєстрацію як географічне зазначення, і має право на визнання в ЄС. Заявку на реєстрацію географічного зазначення за підтримки міської влади подала Асоціація виробників мелітопольської черешні. Відтепер називатися “мелітопольською” матиме право черешня, яка вирощується в місцевості навколо міста Мелітополь на обох берегах річки Молочна, а саме – в межах міста Мелітополь і навколишніх населених пунктів.

За словами заступниці міського голови Ірини Рудакової отримання офіційного звання географічного бренду відкриває нові можливості для бізнесу та нові ринки збуту в країнах ЄС.

Перегляди: 2