Минулого тижня ставки фрахту для хендісайзів зросли на тлі збільшення кількості замовлень на перевезення зернових вантажів та активних зусиль судновласників змінити ринкову тенденцію.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на УЗА.
Таким чином, фрахт для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів до східного узбережжя Італії, зріс на $2 – до 23-24 $/тонна.
Також власникам костерів вдалося підвищити ставки на $1 на всіх маршрутах завдяки постійному надходженню замовлень. Фрахт для костерів, що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зріс до 28-30 S/тонна.
Ставки для панамаксів залишилися стабільними. Судновласники намагаються досягти вищих рівнів, але не вистачає твердих замовлень з українських глибоководних портів, щоб забезпечити достатню підтримку. За словами брокера, фрахт для панамаксів, які перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів до південного Китаю, залишається на рівні 48-50 S/тонна.
Ринок барж залишається непривабливим для судновласників, оскільки кількість вантажів з українських дунайських портів обмежена. Вартість транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи становить 9-10 €/тонна.