Головна Зберігання «Нібулон» реорганізує мережу елеваторів, об’єднавши їх у кілька груп

«Нібулон» реорганізує мережу елеваторів, об’єднавши їх у кілька груп

Цьогоріч 22 елеватори «НІБУЛОНу» будуть об’єднані в 6 груп,  повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію компанії.

Зокрема, будуть створені такі групи:

  • Миколаївська (найбільша група, у яку ввійшли Перевантажувальний термінал, «Колосівський елеватор», АК «Врадіївський», філії «Новоодеська» та «Вознесенська»)
  • Кременчуцька  (філії «Кременчуцька», «Глобинська», «Градизьк») 
  • Полтавська (філії «Ромодан», «Решетилівська», «Скороходівська», «Мар’янівська»)
  • Черкаська (філії «Золотоніська», «Переяславська», «Вітове»)
  • Західна (наразі об’єднує філії «Тетерів», «Смотрич», «Денихівська», згодом до цієї групи приєднається «Хмільник» – після розширення ємностей та встановлення сушарки, що заплановані на осінь 2024 року)  
  • Запоріжжя-Дніпро (філії «Тернівська», «Хортиця», «Зеленодольська»)

Єдина філія, яка продовжить працювати самостійно, – «Бессарабська», оскільки розташована на великій відстані від всіх інших груп елеваторів та орієнтована на перевалку зерна, а не накопичення і доробку.  Команди п’яти груп елеваторів уже підібрані, формування шостої, Миколаївської, – на фінальній стадії.   

Кожна група відтепер матиме одну адміністрацію, до складу якої будуть входити директор, головний бухгалтер та технічні працівники – головний інженер і головний енергетик. Також її буде обслуговувати сервісна група, у зоні відповідальності якої – планові та капітальні ремонти на філіях.  

За кожною групою елеваторів буде закріплена вахтова бригада, до якої будуть входити апаратники оброблення зерна та інші фахівці, які надаватимуть допомогу філіям у найбільш завантажені періоди роботи.  

У планах компанії автоматизувати всі елеватори, обладнати їх датчиками, які фіксуватимуть ресурс напрацювання обладнання та автоматично передаватимуть ці дані в єдиний сервісний центр. Тут будуть працювати диспетчери, що відповідатимуть за контроль роботи обладнання всіх елеваторів.

У результаті компанія сподівається підвищити ефективність роботи елеваторного напряму за рахунок оптимізації та автоматизації, зменшити собівартість послуг завдяки раціональному використанню ресурсів та збільшити заробітні плати для команд філій на 30-40%.

Перегляди: 27