Головна Ринок України Експорт/імпорт Ставки фрахту на зерноперевезення залишаються переважно стабільними

Ставки фрахту на зерноперевезення залишаються переважно стабільними

На початку літа фрахтові ставки на перевезення зерна з України практично досягли дна. Фрахтувальники костерів продовжують тиснути на ринок, але не досягають помітного успіху. Судновласники готові поступитися максимум -1 $/тонна, і лише у випадках рейсів на невеликі відстані – до Туреччини, Греції чи портів східного Середземномор’я.

Тим часом, за даними компанії ASAP, у сегментах хендісайзів і барж фрахтові ставки залишилися без змін, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію УЗА.

Тобто, фрахт хендісайзу з кукурудзою з глибоководник портів Одеси до східного Середземномор’я залишається на рівні 19-21 $/тонна. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії становлять 23-24 $/тонна та 21-23 $/тонна відповідно. Фрахт до Тунісу тримається на рівні 23-24 $/тонна.

Ставки фрахту для костерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до Мармари та східної Греції впав лише на 1 USD/т до 15-16 $/тонна та 19-20 $/тонна відповідно. Така ж динаміка спостерігається і в напрямку східного Середземномор’я: відповідні ставки знизилися на 1 $/тонна до 20-22 $/тонна. При цьому вартість транспортування тієї ж партії вантажу до Ізраїлю залишається на рівні 25-26 $/тонна. У напрямку до східного узбережжя Італії фрахтові ставки становлять 26-27 $/тонна, середземноморського узбережжя Іспанії – 29-30 $/тонна.

У сегменті барж фрахт на перевезення кукурудзи до Констанци з українських дунайських портів залишається на рівні 9 €/тонна; для транспортування соняшника до Русе чи Сілістри – 15 €/тонна.

Перегляди: 221