Головна Новини Світові ринки Британці очікують масового підвищення цін внаслідок Brexit

Британці очікують масового підвищення цін внаслідок Brexit

40

Британці очікують підвищення цін внаслідок Brexit, повідомляє дослідницький центр “Parliament Street“.
Більше двох третин (64 відсотки) споживачів очікують підвищення цін через те, що Великобританія вийшла з Європейського Союзу, причому 24 відсотки готуються до “істотного” збільшення. Тим часом більше половини (54%) очікують, що в майбутньому закриватимуться більшість магазинів. Так, в останні місяці було оголошено про закриття сотень відомих магазинів, в тому числі Marks & Spencer, Mothercare та House of Fraser , які планують зменшити свою присутність на Великобританському ринку. Також цього тижня Homebase підтвердив, що закриє 42 відділення у Великій Британії та Ірландії, щоб зменшити свою фінансову навантаженість.
“Довгострокова оренда зараз дорого коштує, і великі магазини змушена або закриватися або переходити на дешеві орендні нерухомості”, – сказано в дослідженні.
“Один з нових аспектів, який ми бачимо, – це те, що роздрібні центри та вулиці магазини вкладають кошти в закриття власних прогалин.
А запуск магазину Amazon Go став ознакою того, що онлайновий гігант почав змінювати традиційну роздрібну торговельну модель.
Аналітики радять торговцям роздрібних мереж вкладати гроші в технологію, це дасть змогу заощаджувати, оскільки досвід роботи з клієнтами відбувається через мобільні додатки, сайти і так легше зберегти лояльність своїх покупців, а також рекомендують великим брендам покращувати персоналізацію покупців.
Це знайшло відображення в результатах Salesforce на цьому тижні, згідно з яким 64 відсотки покупців відчувають, що роздрібні торговці “не знають їх”.
Майкл Ні, спеціаліст із персоналізованих магазинів RichRelevance, зазначив, що висновки даного дослідження підкреслюють необхідність роздрібній торгівлі усвідомити, що вони мають інвестувати в збереження лояльності своїх брендів.
Як повідомляє independent.co.uk, незважаючи на те, що більшість очікує, закриття магазинів в наступному році, ці зміни не повинні означати закінчення для великих гравців. Інвестування в мобільні додатки, голосові асистенти та сканування відбитків пальців може допомогти покращити клієнтський досвід як в фізичному магазині, так і в Інтернеті. А боротьба брендів за своїх покупців є неминучою, особливо на стресовому фоні Brexit.