Головна Новини Світові ринки В Європі збільшується попит на яловичину без ГМО

В Європі збільшується попит на яловичину без ГМО

27

Kaufland (європейська мережа супермаркетів) планує встановити новий стандарт та розширює свій асортимент продукції з яловичиною з новим стандартом – “Ohne GenTechnik” (без ГМО).

Kaufland розширює свій асортимент продукції з печаткою “Ohne GenTechnik”. Як оголосили в компанії, в магазинах з’являтиметься м’ясо з печаткою Асоціації харчових продуктів без генної інженерії. “До цього часу з цією сертифікацією продукція з’являлася лише у роздрібній торгівлі продуктами харчування”, – повідомив Ральф Дауш, управляючий відділом м”ясних продуктів в Kaufland. “У нашій мережі з”явиться у повному асортименті приблизно 700 найменувань продукції з печаткою “Ohne GenTechnik”. Пропозиція буде надалі розширюватися. Таким чином, це має задовольнити соціальне прагнення європейців до “природного харчування”, – сказав Ральф Дауш.

Як повідомлялося раніше у агентстві agrarheute.com, однією з передумов для винагороди “Ohne GenTechnik” є годування тварин кормовими культурами, які не містять ГМО, протягом трьох кварталів їхнього життя. Для отримання сертифікації корми підлягають ретельним перевіркам. Крім того, фермери не мають права використовувати вітаміни, ароматизатори, ферменти та інші харчові добавки, які виробляються з використанням генетично модифікованих мікроорганізмів.