![shep BC CALLISTO](https://proagro.com.ua/wp-content/uploads/2023/03/shep-bc-callisto.jpg)
Намір Росії вийти із чорноморської “зернової угоди” спровокував страхові компанії до перегляду політики покриття вантажних суден, які працюють у Чорному морі.
Про це пише Reuters, повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на «Укрінформ».
«Страхувальники вирішують, чи заморожувати покриття усіх суден, охочих пливти до України після того, як Росія у понеділок вийшла із підтримуваної ООН угоди, яка дозволяла воєнний експорт збіжжя по безпечному коридору у Чорному морі», – йдеться у матеріалі.
Зазначається, що можливість страхування була критично важливою для підтримки транспортування через коридор.
«Деякі страхувальники спробують скористатися із ситуації, суттєво підвищивши розцінки. Інші припинять надавати покриття. Ключове питання: чи мінуватиме Росія територію, що де-факто припинить будь-яке покриття», – розповів один з поінформованих співрозмовників.
Лондонський страховий ринок Lloyd’s of London вже вніс чорноморський регіон до ризикового переліку.
«Через розрив угоди про чорноморський коридор, більшість судновласників тепер уникатимуть заходу до українських портів», – розповів операційний директор датської корабельної групи NORDEN Крістіан Вінтер.
Reuters зауважує, що спеціальні доплати за воєнні ризики у Чорному морі повинні поновлювати щосім днів.
«Вони вже коштують тисячі доларів й, вірогідно, зростуть, а судновласники можуть відмовляти своїм човнам входити до воєнної зони без згоди Росії», – підсумовуло агентство.