З кожним роком розвиваються технології зберігання і обробки, створюються нові маршрути, підвищується гнучкість технології, росте автоматизація процесів. За 15 років середній польовий елеватор пройшов шлях від місткості 20-30 тисяч тон з двома основними маршрутами (приймання і відвантаження), зернотранспортом 100-125 тон/година і релейною системою управління до елеватора місткістю 60-100 тисяч тон з великою кількістю додаткових маршрутів і сервісів, зернотранспортом 200-250 тон/годину і комп’ютерною системою управління, інтегрованою з бухгалтерсько-складську програму, тобто на сьогодні елеватор перетворився з сараю у виробництво у прямому розумінні цього слова.
В цей же час величезний технологічний ривок зробили і портові елеватори. Якщо 15 років тому транспортні системи портових елеваторів закладалися 500-800 тон/годину, то зараз нікого не дивують 1500 тон/годину, 2000 тон/година і навіть 2500 тон/годину, деякі придивляються навіть до 3000 тон/година і, виробники устаткування намагаються йти в ногу з часом і оперативно реагувати на запити ринку, задовольняючи запити замовників. Михайло Стариков, головний інженер GSI розповість 24 січня 2020 на ІІ Форумі “Елеватор 2020”, про те, як виробники устаткування розробляють найсучасніше обладнання, для задоволення потреб потужних елеваторів.