![](https://proagro.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/avtotyga4-grfgro.jpeg)
Коли інтенсивність збирання зерна в полі спадає, компанія G.R. Agro перерозподіляє власний автотранспорт з перевезень «поле-елеватор» у бік «елеватор-порт». Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію агровиробника.
«На сьогодні ми бачимо дуже складну ситуацію із залізничними перевезеннями з боку «Укрзалізниці», яка триває з другої половини серпня. Затримки подачі вагонів на елеватори після заявки становлять 10-20 днів», – зазначили в компанії.
У цих умовах власний автопарк зерновозів компанії став дуже важливим страхувальним інструментом для своєчасної доставки зерна в порти. В G.R. Agro зауважують, що активна державна програма з будівництва доріг дозволяє утримувати частку автомобільних перевезень. Ще рік-два тому динаміка станом доріг була дуже негативна, що позначалося на експлуатаційних витратах автомобілів.
«Наразі очікується, що з 1 жовтня 2021 всі року гравці ринку автомобільних перевезень будуть дотримуватися завантаження нетто до 25 тонн. При цьому ставки фрахту автотранспорту залишаються стабільними. Ринок адаптувався і головним фактором стало зростання залізничних тарифів. «Укрзалізниця» змінює підхід до ціноутворення і перераховує тарифи, тож фінансова доцільність перевезення зерна залізничним транспортом стає не такою очевидною», — підсумували у компанії.