Одним і чи не самим головним критерієм відвантаження і доставки продукції є своєчасність, виконання замовлень чітко в зазначені терміни. Українські виробники зіткнулися з проблемою відсутності розподілу вагонів на повагонні відправки після впровадження нововведень з питань перевезення вантажів АТ “Укрзалізниця”.
В Україні до недавна практикувалися лише маршрутні відправки. KERNEL взяв на себе ініціативу у вирішенні цього питання, розробив та запустив унікальний портал Transithub, мета якого – в режимі онлайн інформувати учасників ринку щодо логістики перевезень компанії KERNEL з метою формування спільних маршрутів.
За словами керівника відділу забезпечення рухомим складом KERNEL Михайла Кравченка, за допомогою порталу компанія планує збільшити оборот вагонів та спростити логістику як собі, так й іншим учасникам ринку.
Під час IV Конференції “Стратегії експорту. Трейдинг та логістика”, 8 лютого, Михайло Кравченко наглядно презентує функціонал програми та приклади формування “живих” маршрутів, також розповість про ефективність та здійснить короткий економічний розрахунок прикладу ступінчатого маршрута.