В експертів викликає занепокоєння структура експорту української продукції: якщо експорт сировинних товарів зростає, то обсяги експорту окремих товарів з доданою вартістю, які і до пандемії Covid19 не займали значну частку, навпаки скоротилися.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на agravery.com.
Так, експорт молока та молочних виробів скоротився на 32%.
“Все це свідчить про необхідність підтримки вітчизняних виробників продуктів з доданою вартістю, через запровадження секторальних програм з інтернаціоналізації, які покриватимуть навчання українських експортерів, дослідження зовнішніх ринків, фокусний консалтинг щодо виходу на зовнішні ринки, допомогу у пошуках нових партнерів онлайн, а також покриття витрат на участь в торгових місіях та міжнародних виставках, як тільки вони стануть доступними”, – наголошують фахівці.