Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

    Сертифіковане органічне виробництво – це сучасний тренд, який стає все більш популярним у світі. І Україна тут – не вийняток.

    Нещодавно введений в дію Закон “Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції” встановлює чітке регулювання ринку галузі, а разом з тим – відкриває нові маркетингові можливості для українського виробника.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь усе, що хотіли знати про тренди в органічному виробництві.

    Зокрема, Олена Манзюк, провідний фахівець із сертифікації ТОВ “Органік Стандарт”, першого українського органу сертифікації органічного виробництва, який має міжнародне визнання та більше 10 років працює на вітчизняному ринку, розповість про специфіку органічного виробництва та його сертифікацію, експорт органічної продукції, тенденції світового органічного ринку та приклади представлення органічної продукції на полицях роздрібної торгівлі.

    Крім того, Роман Дяжук, директор ТОВ “Дунайський аграрій”, що має сертифікацію відповідно до регламентів ЄС, США (NOP) та приватного стандарту Bio Suisse, розповість слухачам про плюси переходу від традиційного виробництва до органічного, про філософію органіки та економічні переваги ніші.

    Роман Дяжук представить успіхи власної компанії, котра пройшла шлях сертифікації та нині є резонансно відомою завдяки квадратним органічним кавунам і не тільки!

    Перегляди: 0