Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

    Особливе місце в плановій організації діяльності будь-якого підприємства займає стратегічне планування. воно є однією з основних функцій управління і представляє процес визначення цілей створення організації, а також шляхів їхнього досягнення.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі і чому це важливо.

    Михайло Зімін, операційний директор міжнародної компанії “Бізнес-Конструктор”, розповість слухачам форуму, що таке стратегічні завдання і стратегічна сесія, у чому полягає актуальність проведення стратегічних сесій для агробізнесу, як провести стратегічну сесію, щоб отримати максимальний результат, а також як досягати 100% виконання всіх стратегічних завдань.

    “Бізнес-Конструктор” – це міжнародна компанія, головна місія якої підвищувати культуру ведення бізнесу. Шість років компанія допомагаємо власникам бізнесу і топ-менеджерам компаній виводити якість ведення бізнесу на новий рівень.

    За час своєї роботи в компанії Михайло Зімін збільшив оборот компанії в три рази, запустив з нуля більше 15 нових міжнародних проектів і вивів “Бізнес-Конструктор” в лідери ринку за кількістю учнів клієнтів, при цьому збільшивши продуктивність праці команди на 60%.

    Перегляди: 0