Що спільного між комбайном і CRM

    12

    CRM-система – це вже давно не просто база даних клієнтів. Сучасна CRM – це цілий набір інструментів для організації роботи продажів у компанії.

    CRM-система повинна накопичувати і зберігати всю інформацію про клієнтів компанії, вміти з ними взаємодіяти (бажано ще й без участі людини), сегментувати їх для максимальної персоналізації і надання максимально підходящі пропозиції, давати можливість аналізувати і продажу і роботу співробітників відділу продажів.

    Сучасна CRM – це вільне спілкування між співробітниками і їх спільна робота. Що ще повинна вміти сучасна CRM ви дізнаєтеся на IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019” з доповіді директора компанії “Бітрікс24” Дмитра Суслова “Що спільного між комбайном і CRM?”.