Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

    Репутація будь-якої компанії не тільки впливає на вибір споживачем того чи іншого продукту, а й створює додаткову вартість для потенційних співробітників при виборі роботодавця.

    Багато компаній реалізовують проекти спрямовані на покращення життя громад, проте розказати про результати своєї діяльності на конкретиці буває досить складно.

    Дослідження соціально-економічного впливу є одним з ефективних інструментів, що вирішує це завдання та допомагає у розбудові корпоративної репутації.

    Про те, як збудувати ефективну стратегію для аграрної компанії на IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019” розповість Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові.

    Перегляди: 0