Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

    Створення правильної маркетингової стратегії та підбір ефективних інструментів маркетингу – це обов’язкова складова для успішної життєдіяльності будь-якого бізнесу.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, керівник департаменту комунікацій і маркетолог компанії UTAGRO Еліна Кац поділиться з вами успішним кейсом вибору та впровадження онлайн та оффлайн інструментів, які дають результат у B2B.

    UTAGRO – українська компанія-виробник кормів та кормових добавок для свиней, великої рогатої худоби, бройлерів, овець та інших тварин. На ринку B2B працює з 2010 року. Системний маркетинг підхід застосовується з 2018 року.

    На Форумі “Агромаркетинг 2019” ви дізнаєтесь про:

    1. Створення маркетингової стратегії та позиціонування у сегменті B2B та відпрацювання негативу пов’язаного зі сприйняттям українського виробника на висококонкурентному ринку. Як виглядає робота з душею до клієнта?
    2. Паблісіті та PR, робота зі ЗМІ. Чи читає клієнт друковані видання? Вибір свого каналу комунікації.
    3. Виставки та бренд експертизи. Якщо вас не бачать чи про вас знають?
    4. Маркетинг HR. Ваша ЦА тільки прямі покупці?
    5. Розсилки та боти в комунікації з брендом. Ми потрібно бути 24/7 на зв’язку з клієнтом в B2B.
    6. Сервіс понад усе. Головне бути, а не здаватися. Як виглядає робота з душею до клієнта?
    Перегляди: 0