Створення правильної маркетингової стратегії та підбір ефективних інструментів маркетингу – це обов’язкова складова для успішної життєдіяльності будь-якого бізнесу.
На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, керівник департаменту комунікацій і маркетолог компанії UTAGRO Еліна Кац поділиться з вами успішним кейсом вибору та впровадження онлайн та оффлайн інструментів, які дають результат у B2B.
UTAGRO – українська компанія-виробник кормів та кормових добавок для свиней, великої рогатої худоби, бройлерів, овець та інших тварин. На ринку B2B працює з 2010 року. Системний маркетинг підхід застосовується з 2018 року.
На Форумі “Агромаркетинг 2019” ви дізнаєтесь про:
- Створення маркетингової стратегії та позиціонування у сегменті B2B та відпрацювання негативу пов’язаного зі сприйняттям українського виробника на висококонкурентному ринку. Як виглядає робота з душею до клієнта?
- Паблісіті та PR, робота зі ЗМІ. Чи читає клієнт друковані видання? Вибір свого каналу комунікації.
- Виставки та бренд експертизи. Якщо вас не бачать чи про вас знають?
- Маркетинг HR. Ваша ЦА тільки прямі покупці?
- Розсилки та боти в комунікації з брендом. Ми потрібно бути 24/7 на зв’язку з клієнтом в B2B.
- Сервіс понад усе. Головне бути, а не здаватися. Як виглядає робота з душею до клієнта?
Перегляди: 0