Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

    Якщо ви за рік не випустили новий продукт, або не купили нове обладнання, або не впровадили нові технології чи нові рішення в упаковці, тоді ви або унікальні на ринку, або монополіст.

    Якщо ж ви не відноситеся до таких компаній і дійсно нічого не зробили за рік, тоді ви зникнете з ринку та швидко збанкрутуєте. Саме так вважає директор з маркетингу Fozzy Group Анастасія Ярошовець.

    На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, на прикладі Ніжинського консервного заводу Анастасія Ярошовець розповість про те, як залишатись лідером у своїй сфері та ефективно впроваджувати інновації.

    “Світ рухається з неймовірною силою вперед “ХХI вік – це вік технологій. Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій, особливо інформаційних. Хочу з вами поділитись практичним кейсом і своїм досвідом, тож чекаю на вас 28 серпня, буде цікаво!”, – зауважує вона.

    Перегляди: 1