Головна Новини Новини компаній ДПЗКУ збільшила продажі готової продукції на внутрішньому ринку на 60%

ДПЗКУ збільшила продажі готової продукції на внутрішньому ринку на 60%

16

Державна продовольчо-зернова корпорація України за вісім сезону продала на внутрішній ринок 73,2 тис. тонн готової продукції, що на 60% більше, ніж за відповідний період минулого року.

Як повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на прес-службу компанії, gлан поставок поточного сезону перевиконано майже на 10%/

Найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.

Збільшення обсягів продажу ДПЗКУ досягла завдяки розширенню ринків збуту, зокрема, виходу в роздрібні торгівельні мережі, та збільшенню асортименту готової продукції.

Крім цього, корпорація модернізує обладнання своїх борошномельних підприємств. Зокрема, в кінці січня 2019 року філія ДПЗКУ “Кролевецький КХП” оновила власне обладнання для фасування борошна. Відтак, підприємство зможе фасувати за зміну 8 тонн борошна у пакети місткістю 1, 2 та 5 кілограм.

На початку лютого на філії “Черняхівський елеватор” завершили монтаж нової лінії, яка фасуватиме гречану і манну крупи, рис та цукор під торгівельним знаком ДПЗКУ. Завдяки цьому в 2018/19 МР вона збільшити обсяги виробництва борошна на 15%.