Головна Новини Ринок України Чи ускладнив карантин сервісне обслуговування техніки

Чи ускладнив карантин сервісне обслуговування техніки

Постачальники техніки, їх сервісні служби працюють в штатному режимі та забезпечують аграріїв необхідними послугами. Проте, карантин суттєво вплинув на їхню роботу.

Як повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на agravery.com, деякі міста ввели обмеження на в’їзд, що обмежує переміщення сервісних бригад. Є й інші перешкоди. Навіть доїхавши до місця призначення, сервісні інженери ще мають знайти, де їм переночувати. Наприклад, за словами керівника відділу продажів техніки компанії “Фрегат” Андрія Пославського, для монтажу зрошувальної системи в Херсонській області, працівникам довелось кожен день їздити по 140 кілометрів до найближчого готелю. Це, крім витрат на пальне, потребує ще й додаткових коштів на саме проживання.

Закриття готелів спонукало деяких аграріїв самостійно забезпечувати інженерні бригади житлом на час обслуговування. А от у компанії “Пьотінгер Україна” дещо інший підхід, за словами керівника компанії Вадима Андрущака, вони взагалі не потребують проживання у готелях, оскільки усі інженери працюють виключно в своїх областях, що дозволяє їм ночувати вдома.

Чи не буде перебоїв із поставками деталей у зв’язку з зупинками заводів у різних країнах та певними проблемами на кордоні? Як запевняють представники компаній, склади безперервно поповнюються запчастинами з Австрії, Італії. Вони кажуть, поки кордони для вантажного транспорту не зачинили, усім забезпечені.