Міністр інфраструктури Владислав Криклій нарікає на велику кількість бажаючих возити своїми локомотивами власні вантажі.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на agropolit.com.
Він каже, що найближчим часом комісія при Мінінфраструктури остаточно визначиться з ділянками й учасниками експерименту із запуску приватної тяги на залізниці.
“Ми оголосили ринку, що проведемо цей експеримент, щоб визначити пул проблемних моментів, які потрібно доопрацювати, а потім масштабуємо його на всю країну. Під час пілотного проєкту маємо визначити реальні інфраструктурну й локомотивну складові тарифу. У результаті всі й одразу захотіли взяти участь в експерименті. І це найбільша проблема”, – зазначив Владислав Криклій.
На його думку, “Укрзалізниці” не варто боятися реалізації експерименту та появи конкурентів. За умови виокремлення інфраструктурної складової в тарифі – це не конкуренція, а посилення позицій державного перевізника. Через технічний стан локомотивного парку “Укрзалізниці” важко, особливо в пікові періоди, забезпечити попит ринку на всі 100%. Приватний сектор – фактично партнер. Це добре простежується на прикладі співпраці з операторами приватних вагонів.