З початку запуску експерименту Міністерства інфраструктури про допуск приватних локомотивів на коліі Укрзалізниці ще тринадцять компаній виявили бажання стати учасниками проєкту.
Про це розповів експерт у сфері транспортноі інфраструктури та аграрноі логістики Валерій Ткачов, повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на УНН.
“Допуск приватноі тяги буде здійснено повноцінно. Рішення вже ухвалене не лише Міністерством інфраструктури, але й президент Украіни озвучив це як мету. Коли – питання часу. Зараз вже затверджений перший учасник, попередньо ми знаємо про ще 13 приватних компаній, які хочуть взяти участь у цьому проєкті”, – зазначив він.
На думку Ткачова, приватна тяга повинна працювати на тих ділянках і напрямках, де Укрзалізниця не може впоратись у повному обсязі.
“Приватна тяга – нормальний логічний процес, з часом ми повністю до неї перейдемо, але треба розуміти, що Укрзалізниця – це цілісний комплекс, який утримується коштом вантажних перевезень. Тому головне тут – розрахувати правильні тарифи для приватних компанійза допуск іхніх локомотивів до інфраструктури Укрзалізниці, яку ми за це фінансування зможемо підтримувати у належному стані”, – наголосив Валерій Ткачов.
Експерт також пояснив, що Украіна зараз рухається за європейською моделлю реформування залізничноі галузі, коли на єдиній інфраструктурі загального користування конкурують декілька перевізників.