Головна Новини Ринок України Corteva Agriscience використовує інноваційні підходи до залучення молоді в АПК

Corteva Agriscience використовує інноваційні підходи до залучення молоді в АПК

13

Міжнародна науково-дослідницька сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience, орієнтуючись на результати дослідження відношення молоді до роботи в сільському господарстві та позитивний досвід залучення молоді до галузі, продовжує роботу з популяризації професій агросектора серед старшокласників в партнерстві з популярними блогерами.

Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на інформацію компанії.

Протягом осені троє лідерів думок серед української молоді випустили в YouTube та Instagram сюжети про те, чому професія агронома цікава і прогресивна. Це – частина ініціатив компанії в рамках концепції “Нові обличчя в сільському господарстві” і в цілому зусиль компанії із залучення молоді в аграрний сектор.

Минулого року Corteva Agriscience презентувала результати Всеукраїнського дослідження щодо ставлення молодого покоління до роботи в сільському господарстві, в якому взяли участь понад 1000 міських і сільських жителів з різних регіонів України. Опитування показало, що лише 2% підлітків обирають професію аграрного спрямування або роботу в сільськогосподарській галузі. Дослідження виявило, що особами, які впливають на кар’єрні вподобання українських підлітків, є в рівній мірі батьки/родичі і соціальні мережі/блогери (по 12%). Тож минулого року компанія вирішила спробувати абсолютно новий для сільського господарства інструмент комунікації – колаборації з популярними блогерами, щоб привернути увагу якомога більшої кількості підлітків та розповісти їм про перспективи роботи в галузі. Досвід був успішний і тому було ухвалене рішення повторити його у 2020 році.

В Україні для участі в проєкті цього року запросили Лізу “Найс” Михайлову, відому як актрису з серіалу “Школа.Перезавантаження”, яка в роліку розмірковує, чим їй займатися після школи і пропонує своїй мамі поїхати на поле і дізнатися більше про професію агронома. “Я ніколи не думала, що це така цікава робота, де можна з першого разу спробувати управляти дроном. В полі стільки всього цікавого!”, – прокоментувала Ліза під час зйомок.

Також вийшли сюжети з фіналісткою дитячої передачі “МастерШеф” Катею Сливинською та юним українським актором і блогером Богданом Осадчуком, які цікавляться вирощуванням і приготуванням здорової їжі та вирішили з’ясувати, як росте кукурудза. “Ніколи не думала, що агрономія – це така цікава та захоплююча професія, яка надає широкі перспективи”, – відреагувала Катя на екскурсію по полях. “Я, як і більшість людей, думав, що це незатребувана і низькооплачувана професія на даний момент. Але був дуже неправий”, – написав у пості в Іnstagram Богдан.

“Для Corteva Agriscience залучення молоді в галузь є надзвичайно важливою, оскільки ми вважаємо, що це є однією з запорук успішного розвитку сільського господарства. Підтримка молоді є частиною соціальної відповідальності компанії та однією з Цілей сталого розвитку 2030, виконуючи свою місію із збагачення життя тих, хто виробляє, та тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь”, – прокоментувала менеджер з комунікацій в Центральній та Східній Європі компанії Corteva Agriscience Анна Бабіч.

Кампанії з блогерами також реалізовані в Румунії, Угорщині та Росії. Проєкт в Румунії увійшов до топ 5 кращих маркетинг-кампаній для молоді престижного міжнародного конкурсу комунікаційних проєктів SABRE AWARDS в регіоні EMEA. В Україні проєкт потрапив у 25 найефективніших маркетингових кампаній України рейтингу видання “Власть Денег”.

Минулого року Corteva Agriscience вже співпрацювала з блогерами за цим напрямком. Були створені три відеоролика ключових лідерів думок серед молоді в різних категоріях: Огляд відеогри Farming Simulator, в яку включені продукти Corteva Agriscience, від популярного геймера Sonchyk; Інтеграція в программу Жені Синельникова “Дома лучше” на Youtube-каналі “Орел и Решка”; Відео “24 години челлендж в полі” з Аньою Трінчер, співачкою та актрисою телесеріалу “Школа”. Тож цей унікальний на українському ринку проект від Corteva Agriscience доводить, що в сільському господарстві можливо і необхідно використовувати інноваційні підходи для спілкування з молоддю.