За останні три роки парк зерновозів в Україні поповнився на 13 тис. вагонів, з них лише 7,5 тис. це нові вагони.
Про це повідомив в.о. директора Департаменту вагонного господарства Укрзалізниці Іван Ісопенко, передає “ПроАгро Груп” з посиланням Rail.Insider.
“За останні три роки парк зерновозів поповнився на 13 вагонів, із них 7,5 тис. це нові зерновози – добротної якості, нашого вітчизняного виробника, побудовані на наших заводах. А 5,5 тисяч ввезли, і вже тоді треба було вводити обмеження. І був би чудовий сервіс і не було ніяких “повернень” рухомого складу”, – заявив він, відповідаючи на запитання щодо обмеження продовження терміну експлуатації вагонів.
За словами Ісопенка, Україна закрили себе в рамках країни всякими можливими та не можливими подовженнями, тоді як українські вагоне не пускають у Білорусь чи на РЖД.
Також посадовець відповів на запитання щодо планів УЗ на наступний рік:
“Згідно з проєктом плану, який ми вже практично маємо – 20 тис. ремонту та побудови 3 тис. вагонів на власних потужностях. Це ті плани інвестицій, які ми маємо затвердити та маємо впровадити в життя наступного року”.
Нагадаємо, раніше Міністерство інфраструктури планувало оновити правила затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів. Проте проєкт не погодила Державна регуляторна служба.