Головна Логістика AGR Group переорієнтував логістику на альтернативний транспорт

AGR Group переорієнтував логістику на альтернативний транспорт

Група компаній AGR Group з початком повномасштабного російського вторгнення переорієнтувала логістичні шляхи з українських морпортів на ринок ЄС через автомобільний та залізничний транспорт, а також річкові порти Рені та Ізмаїл.

Як повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на Fixygen, представник зернотрейдингового відділу холдингу звзначиі, що компанія продовжить експортувати частину сільгосппродукції через наземні прикордонні переходи з ЄС та річкою Дунай навіть після звільнення окупованих територій від російських військ та відновлення Україною повноцінної торгівлі в акваторії Чорного моря.

 За його даними, після початку війни AGR Group зайнявся пошуком елеваторних потужностей на Заході України та перевезенням туди запасів урожаю із центральних регіонів країни. Пізніше AGR Group налагодила автомобільні та залізничні логістичні канали для збуту сільгосппродукції в ЄС, а також домовився про співпрацю з європейською трейдинговою компанією з досить потужною інфраструктурою по всій Європі та вже почав постачати сільгосппродукцію.

«Крім того ми домовилися, що спільно працюватимемо над завантаженням їх обсягів і дали гарантії, що після нашої перемоги та звільнення окупованих територій ми збережемо наші партнерські відносини, навіть коли відкриються порти та морська логістика знову опиниться у пріоритеті. Можливо, навіть розглянемо з правлінням купівлю нових кластерів на Заході України для зручнішого партнерства» – розповів представник холдингу.

На даний момент холдингу для експорту недоступні глибоководні морські порти, тому він використовує автомобільний та залізничний транспорт, а також порти Рені та Ізмаїл. Однак, така логістика обходиться суттєво дорожче за морський експорт, а також пов’язана з низкою складнощів, таких як неможливість виїжджати за межі України водіям – її громадянам, або великими чергами із суден у портах.

«Щодо співпраці з Європою ми просунулися дуже суттєво в цьому напрямі. Точно можу сказати, що ми погодили перевалку в Румунії, у Галаці. Там під наші потреби провели широкий шлях – в’їжджаємо туди з України, відвантажуємо обсяги і йдемо річкою. Навесні ми користувалися”. Ренійським портом на Дунаї. Для нас такий маршрут був дуже зручний, тому що значна частина товару знаходилась у Миколаївській області, нам було зручно його евакуювати на Одещину», – уточнив представник холдингу.

Окрім європейського напряму AGR Group активізував діяльність у кількох країнах Близького Сходу – в Єгипті та Туреччині, де компанія відкрила свої представництва.

«Там працюють наші офіси і запущені на максимум внутрішні продажі, оскільки нам необхідна додаткова маржа через високі логістичні витрати. Ми повинні чітко розуміти, що логістичне плече збільшилося, зросли ціни на фрахт, подорожчали енергоносії та паливо, внаслідок чого ми витрачаємо близько $200 на тонні експорту. $200 на нашому товарі – це величезні гроші, раніше ми витрачали $45-50 на тонні», – констатував спеціаліст.

До агрохолдингу AGR Group входять 20 компаній. Основний напрямок його діяльності – торгівля сільгосппродукцією, вирощування та зберігання зернових культур, а також тваринництво. AGR Group обробляє землі у Полтавській, Київській, Чернігівській та Сумській областях. Вся вирощена продукція реалізується зовнішніх ринках.

Перегляди: 3