Компанія Аgricom Group оголосила про нову стратегію розвитку на наступні 5 років. Як повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на допис виробника у Facebook, обраний курс буде підкріплений інвестиціями у понад 20 млн. доларів США.
«У розвиток агронапрямку буде направлено 10%, у розширення лінійки продукції ТМ «Добродія» – 60% та у входження в нові напрямки діяльності – 30%», – зазначили в компанії.
Одним з основних напрямків виробництва стане розширення присутності в сегменті вівса, посіви якого цього року агрохолдинг збільшив вдвічі – до 2,6 тис. гектарів.
За словами керівника Agricom Group Петра Мельника, агрохолдинг рухатиметься у напрямку розвитку виробництва та впровадження інновацій, збільшення маржинальності бізнесу та сталого розвитку.
Agricom Group – агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві і дистрибуції продуктів харчування із зернових культур на власній виробничій базі. Земельний банк компанії складає 28 тис. гектарів і розташований у Житомирській, Чернігівській і Луганській областях. Компанія виробляє на власному заводі зернові пластівці під ТМ «Добродія», San Grano. Продукція широко представлена на вітчизняному ринку, а також експортується у понад 30 країн світу.