Головна Новини Ринок України АТБ розпродує залишки кондитерської продукції Roshen

АТБ розпродує залишки кондитерської продукції Roshen

У магазинах мережі АТБ розпродують залишки кондитерських товарів Roshen, оскільки ритейлер та виробник не продовжили договір про співпрацю на 2022 рік.

Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на «Ліга.Бізнес».

Це не перший гучний вихід із мережі. У лютому 2021 року з її полиць зникла продукція холдингу МХП, виробника курятини під ТМ «Наша Ряба». Ще раніше з продажу в АТБ зникли, а потім повернулися напої Coca-Cola.

«Такі випадки поодинокі, зазвичай, компанії знаходять виграшні для всіх умови. Коли дві великі компанії не домовилися про співпрацю – програють обидві – втрачають обіг та лояльність споживачів», – зазначила в.о. гендиректора продуктової мережі «Коло» Марина Сергієнко. Топ-менеджер однієї з регіональних мереж поділився з LIGA.net, що, за його інформацією, «АТБ-маркет» продавав продукції Roshen на 2,5 млрд грн на рік.

Компанія не публікує консолідовану звітність. Але зважаючи на дохід «КК Рошен», дочірнього підприємства холдингу, на яке, за даними Forbes, припадає близько 2/3 виторгу Roshen, закінчення співпраці з «АТБ-маркетом» суттєво вдарить по кондитерському бізнесу. У 2020 році, згідно з інформацією Opendatabot, «КК Рошен» торгувала на 17,4 млрд. гривень (дані за 2021 рік ще не публікували). На момент виходу матеріалу в Roshen не прокоментували.

Втім, для «АТБ-маркету» це також відчутні втрати. Обіг мережі в 2021 році склав 179,8 млрд. гривень (з ПДВ), тому частка Roshen у цьому показнику становить 1,4%.

«АТБ буде складно замінити Roshen, споживачі шукатимуть його в іншому місці», – говорить топ-менеджер однієї з мереж, що розвивається в центральному регіоні.

Оптимістичний сценарій розвитку подій він бачить у тому, що сторони протягом місяця дійдуть згоди, інакше у компаній будуть відчутні грошові втрати.