Головна Логістика Електронне керування дозволило збільшити обробку вантажівок в Одеському порту

Електронне керування дозволило збільшити обробку вантажівок в Одеському порту

Впродовж 2021 року в Одеському морському порту  оформлено на в’їзд та виїзд 497 770 одиниць вантажного автотранспорту з комерційними вантажами, що на 58 542 одиниць або на 13,33 % перевищує аналогічний показник 2020 року.

Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»)

Керівництво порту вважає, що такий успіх значною мірою зумовлений впровадженням технології електронного управління в’їздом вантажного автотранспорту на територію порту (тайм-слотування).

Користування електронним модулем «Тайм-слот» дозволяє клієнтам порту завчасно планувати час прибуття і гарантованого запуску автомобілів з комерційними вантажами через КПП порту шляхом бронювання секторів часу. Водночас адміністрація порту завдяки цій технології розподіляє заїзд комерційного автотранспорту рівномірно протягом доби, що дозволяє обробляти вантажівки без затримок, без накопичення транспорту на прилеглих до порту вулицях і без обмежень запуску фур на термінали.

«Аналіз показників обробки автотранспорту з часу впровадження тайм-слотування свідчить про значне підвищення логістичного потенціалу порту. Останній випадок зупинки в’їзду автотранспорту в порт через перевантаження інфраструктури підприємства був у лютому 2021 року. А вже у травні, коли перевізники один за одним почали інтенсивно використовувати «Тайм-слот», були зафіксовані найвищі показники обробки автотранспорту за всю історію порту», – прокоментував начальник філії Максим Лапай.

Технологію електронного управління запуском вантажного автотранспорту на територію Одеського морського порту було введено в промислову експлуатацію у вересні 2020 року. Наразі електронний модуль інтегровано у інформаційну систему адміністрації порту і синхронізовано з відповідними IT-ресурсами двох контейнерних терміналів – на Карантинному молу (оператор – ДП «КТО») та у Хлібній гавані (оператор – ТОВ «Бруклін-Київ Порт»). До системи підключились також майже вісімсот компаній, які займаються експедируванням та перевезенням вантажів.