Різке зростання попиту з боку вантажовідправників в період «високого сезону» викликало дефіцит вагонів за заявками елеваторів G.R. Agro. Про це повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на інформацію компанії.
Зазначається, що затримки подачі вагонів почалися з перших чисел серпня 2021 року. За цей час компанії недопоставлено з боку операторів вагонного парку більше ніж 100 вагонів. На елеваторах не виконується короткостроковий план відвантаження зерна, який становить близько 15 тис. тонн.
Рішенням з боку керівництва G.R. Agro стало перенаправлення перевезень зерна із залізничного на власний автотранспорт компанії з повним його завантаженням.
«Оперативно прийняті рішення дозволили нам уникнути проблем з виконанням наших зобов’язань за контрактами і потенційних збитків, які могли бути в слідстві дефолтів. В даний піковий період перевезення залізничним транспортом об’єктивно не забезпечують обсяги, заявлені нами як вантажовідправниками. Таким чином, наявність власних автомобілів-зерновозів є рятівною альтернативою в обставинах, що склалися, і дозволяє компанії і елеваторам виконувати своєчасну поставку вантажів покупцям», – зазначив операційний директор G.R. Agro Артем Ремпен.