Головна Новини Земельне питання Міністр агрополітики перелічив, що необхідно для продажу землі

Міністр агрополітики перелічив, що необхідно для продажу землі

З 1 липня власники землі отримають більше можливостей розпоряджатися нею. Для того, щоби реалізувати гарантовані новим законодавством права, власникам землі потрібно буде виконати деякі умови. Про це на своїй сторінці у Facebook написав міністр агрополітики Роман Лещенко, повідомляє «ПроАгро Груп».

Насамперед, у ділянки повинен бути кадастровий номер. Його наявність можна перевірити на Публічній кадастровій карті України (http://surl.li/ydva). Якщо кадастрового номера немає, потрібно звернутися до розробника документації із землеустрою для виготовлення технічної документації щодо встановлення чи відновлення меж ділянки в натурі та зареєструйте ділянку в Державному земельному кадастрі. Під час реєстрації ділянки ій буде присвоєно кадастровий номер.

По-друге, право власності має бути зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Для реєстрації права потрібно звернутися до виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, нотаріуса чи ЦНАП (https://my.gov.ua/info/servicecenters).

Для реєстрації права власності знадобляться такі документи:

  • витяг із Державного земельного кадастру;
  • копія й оригінал паспорта та ідентифікаційного номера;
  • підтвердження сплати адміністративного збору;
  • документ про права на ділянку (державний акт на право власності на землю, договори купівлі-продажу, дарування, міни, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину).

«Реєстрація права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та вказаний пакет документів зможе гарантувати вам право користування, володіння розпорядження земельною ділянкою й допоможе уникнути багатьох ризиків», – зазначив міністр.

Після реєстрації права власності на землю слід паперовий чи електронний витяг із Державного реєстру речових прав.