Уздовж українського узбережжя Дунаю зараз будують понад 12 терміналів. Деякі термінали вже збудовані.
Про це розповів заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на USM.
За його словами, наразі для будівництва нових терміналів існує спрощений закон, ухвалений торік, а місцеві органи готові пропонувати земельні ділянки під будівництво — тож, процедура дуже проста.
Наразі багато учасників ринку створюють на Дунаї логістичну інфраструктуру через недостатні потужності для зберігання та експорту зерна. Зокрема, «Нібулон» будує новий термінал в Ізмаїлі; агрохолдинг «Кернел» придбав в порту Рені річковий термінал «Дунай Пром Агро». Розвивають інфраструктуру на Дунаї також УДП, «Аскет-Шиппінг», Danube Logistics Group тощо.
У травні порти Дунайського регіону обробили понад 3 млн. тонн вантажів, і це для них — абсолютний рекорд. Цьогоріч Україна планує обробити щонайменше 20 млн. тонн вантажів через Дунай. Попри те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ задіяли майже всі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку існує. Зокрема, йдеться про модернізацію та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів і днопоглиблення. Потреба в інвестиціях для українських портів на Дунаї складає не менше $120 млн.