Починається період масових відпусток, а це завжди не найкращий час для продавців свіжих молокопродуктів.
Як повідомляє «ПроАгро Груп» з посиланням на «ІНФАГРО», продажі свіжих молочних продуктів скорочуються, при цьому можливості їх стимулювати зниженням цін, як це було в попередні роки, досить обмежені.
Тренд зростання виробництва свіжих молокопродуктів, схоже, призупинено. Навіть в травні, всупереч очікуванням, їх випуск лише незначно виріс в порівнянні з попереднім місяцем (і то не по всіх категоріях) і виявився набагато нижче травневого показника 2020 року. Так, виробництво молока і творожної продукції залишилося майже на рівні минулого року, а випуск кисломолочних продуктів зменшився.
В цілому можна сказати, що знижує виробництво свіжих молокопродуктів більшість великих операторів. Але підходи використовують різні. Транснаціональні компанії намагаються менше розливати звичайного молока, а середні підприємства намагаються збільшити свою присутність на ринку кисломолочних напоїв. Серйозні оператори мають намір нарощувати виробництво творожної продукції.